Uzun zaman sonra kriptoda spota girip sepet yaptım hocam. Ama sepeti nasıl idare edeceğimi bilemedim. Onu düşünüyorum. %50 kar gördüğümde ana parayı çekip karı koinde unutarak mı devam etsem, yoksa hepten mi unutsam aldığım koinde diye. Var mı senin fikrin?
Ne yapacağın tamamen senin finansal durumun ile alakalı benim 3 yıldır dokunmadığım coinde var tersteyim diye pozisyonda. Ama spotta iseniz ve coin sağlamsa beklenebilir kriptoda önümüz bahar