Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alırken antifriz istiyorum mu demem lazım silecek suyuna da antifriz koyuyolar ya acemiyim biraz yanlış koymayım 😅
Antifreeze istediğinde bilirler. Antifreezeli cam suyu demedikçe kimse cam suyu vermez. Aldığının derecesine dikkat et -50 dereceden yükseğini almaya çalış. Araç ortalama 12 litre sıvı alır, sen 3 litre anti koyacaksın. -45 derece koyduğunda %50 karışımda derece -23e düşer. 4te 1i oranında olduğunda daha da düşecektir. Sen kırmızı anti istiyorum de, dediğim markalardan almaya bak. Pembe dediğin kırmızı olarak geçer.