Şu motor suyu diye koyduğumuz pembe antifrizlrr var ya onu nerden alabilirim? Benzinlikte var mıdır?

1 ay önce koydum bitmiş

Bir de en önemlisi bu suyu kontağı kapatınca hemen koysam yüzüme patlar mı ısınıyor mu? Ne zaman koymak lazım