Btk ya sadece 29-30 Ağustos günlerinde telefonun durumu sorulmuştur belki onu bilemeyiz. Sen imei numarasından telefonla ilgili bir önlem alınmış mı onu sor adliyede, savcılığa mı soracasın, mahkemeye mi soracaksın bilemiyorum ama onu bir öğren sen. Benim telefonum aktif olduğunda telefonumun bulunma ihtimali varmı böyle bir yazışma vs oldumu btk ile veya başka bir kurum ile diye onu öğren.
Haydi iyi geceler geç oldu ihtiyar adamım ben yatmam lazım birazcık.
İyi geceler abi Allah razı olsun. Ellerine sağlık. Hakkini helal et uğraşların için.