Bu konuda konu sahibi kumarın zararlarından bahsediyor sizin gibi üslupsuz konu açmamış.
Sizin ban yediğiniz konunun görselini bırakıyorum
Umarım bu sefer geri döndüğünüzde tekrar yönetime iftira ve suçlamalarda bulunamazsınız
Bu zihniyette olan kişileri R10'da barındırmayın. R10'un
seviyesiz kullanıcılara ihtiyacı yok.
Adam
ahlaksız yazdığı yazıya bak.. Sonra
UTANMADAN gelip "beni banladılar onu banlamıyorlar" diye aklı sıra kendini zeki sanıp yönetime iftira atıyor.
Varsa eğer kız kardeşine, yaşıyorsa eğer annenin yüzüne bakarak bu tarz konuşmaları yapamıyorsan internet ortamında bu yazdıklarını okuyabilecek çocukları, kadınları, anneleri, kız kardeşleri düşün biraz insanlığın varsa +18 saçmalıklarını ulu orta yazma. Yazdığın zaman ise terbiyesizliğinden dolayı banlandığın için ağlama, iftira atma..
Gerçekten bu tarz kişilerde ya akıl tutulması var ya kasıtlı yapıyolar..