Evet arkadaşlar. Uzun zamandır vadelide al sat yapıyordum ama bırakma kararı aldım tamamen vadeliyi. Spot olarak alıp bırakacağım bir süre. Elime nakit geçtikçe de ya yeni koine yatırım yapacağım yada elindekileri ilave yapacağım.
Sizlerin sepetlerinde hangi koinleri orta veya uzun vade olarak tutuyorsunuz?
Benim sepette şimdilik ATOM ve ICP var.