brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forum piyasasında 500 script 10₺ den almaya alışmışsınız. İnsanların emeği bu kadar ucuz olmamalı, bence gayet uygun.
ana başlıkta ki cümlenize,ithafen yazdım kalmış ki forum kuralları gereği fiyat belirtmeniz gerekli. Bu kadar alınganlık iyi değil, hasta eder