justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese selamlar forumdan bi arkadasla ticaretimiz oldu hesap saticaktim usd olarak atti ancak 2 saat olucak hesaba dusen birsey yok arkadasa da mahcup oldum sikayetvar'a konuda actim arayip askida bekleyen bir para yok dendi nasil bir yol izlemeliyim?
tx id atın bakalım hocam. kontrol edelim