Herkese selamlar forumdan bi arkadasla ticaretimiz oldu hesap saticaktim usd olarak atti ancak 2 saat olucak hesaba dusen birsey yok arkadasa da mahcup oldum sikayetvar'a konuda actim arayip askida bekleyen bir para yok dendi nasil bir yol izlemeliyim?