Arabayı kendisine devir ettikten sonra tek yapabileceğim anahtarı ona teslim etmemek olacak başka yapabileceğim ne var ki hocam? Resmiyette araba artık onun oluyor :/
Noterde devir yapılırken ücreti teslim aldığınızı beyan ettikten sonra bunun dönüşü yok. O yüzden ücret almadan devri kesinlikle yapmayın