@Yeniceri; değerli Ağabey. Bu konuyu sabitleme gibi bir ihtimalimiz olur muydu? Şahsen aşırı değerli ve de anlamlı ve güncelliğini yitirmeyecek bir konu, üstüne konu adına çok fazla yine bu forum da o denli kullanıcılar var. Kesinlikle çok etkili olur bu konu onlar için..
Konu sahibine : Değerli paylaşımın adına minnettarım ve teşekkür ederim diğer kullanıcılar adına. Ben de neyse ki o denli bir dert yok, Allah'ıma şükürler olsun ki, ancak forum da o denli çok konu görüyor ve de bir şekil de karşılaşıyorum, bu onlar için çok anlamlı bir konu.