selam sizce bu coin nolur bana göre 0.6800 lere düşecek gibi 0.6890 dan short girmiştim liq seviyem 0,8900 şuan baya zarar var sizce ne yapmayılım veya coin bana göre düşecek size göre ?
Şuan direnç bölgesinde fakat küçük mumla kırmış. Bugün 24 saatlik kapanışta +0.73 üstü kapatırsa önü açık yukarıya yürüyebilir ve üzer. 0.69larda kapatırsa bir düşüş görülebilir. BTC şuanki seviyesinde ne kadar takılırsa altlar için o kadar olumlu. Size kalmış YTD