ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde aynı model vardı araç sesiz ve konforlu, son 3 yilda binmediğim araba kalmadı corolla hybrid'in verdiği konfor hiç bi arabada yok. Performanslı bi araba değil onu söylemek isterim yakıt konusunda devirli kullanıranız ortalama 4 civarı yakar 100 kmde bizde 4.1 lerdeydi. rahat rahat hız yapılır gram titreme ve savurması yok. Aracın abs, esp'side benzer araçlara göre daha iyi. Özet geçicek olursam az yaksın, konforlu olsun, güvenli olsun diyorsan alabilirsiniz.
açıkçası bu paralara alınabilecek iyi aracı bulmaya çalışıyorum ve sanırım buldum gibi bu yüzden fiyat takibinde izlemedeyim.
Bu arada mtvsi ne geliyordu?