Bu aradaki para nerede bilmiyorum.
Borç desen öyle ciddi bir şey yok ama genele bakınca kenarda da bir şey yok.
Para sıkıntım yok aslında normale bakarsan ama arkadaşın da dediği gibi bağımlılık.
Nakit taşımayı, boş kalmamaya özen gösterin.