Ben İstanbul da 8 yıl kaldım ve söylemeliyim ki İstanbul eskisi gibi değil, depremden bahsetmiyorum ancak İstanbul sanki işgal edilmiş gibi olmuş. Mülteciler kol geziyor. Bunaltı ve o kadar insan kalabalığı var ki gidilecek son yer olmuş diyebilirim.