10 yıldır kullanıyordum geçen gün artık kararımı değiştirdim. Müşteri hizmetleri kötüleşmeye başladı, muhetemelen çalışan sayısını azalttıkları için yazılı halletmen için zorluyorlar seni, altın transferi yok, eskisi gibi kampanya vs yok. Artık herkes internet bankacılığı kullandığı için normal bankadan farkı kalmadı. Transfer ücreti vs demenin çok bir manası yok günümüzde çoğu banka almıyorken. Zamanında çağın ötesinde bir hizmetleri varken günümüzde kuveytturk bile daha kaliteli hizmet veriyor... Eğer kredi kartı ihtiyacın yoksa nays vb türevlerini kullanarak nakit harcamalarını yönlendir en azından faturaların bedavaya gelir hocam.