şirketim var üzerime de daha önce de kuryelik geçmişim var bi çok firmada 23 yaşındayım 2 arkadaş taşınalım orda daha iyi kazanırız diye düşündük de bi size de danışmak istedim çom teşekkür ederim yorumlarınız için
Rica ederim ben şuan İstanbul dan nasıl kaçarım diye düşünüyorum. İş var ancak parası az ya da köle mantığı çalışıyorsun mesleğin varsa ayrı kuryecilik olarak bol trafikde kavga ve bolca her tipden insan ve yoğunluk görmeye hazırlanın