Valla biraz hevesiniz kaçacak fakat burada yaşayanların büyük kısmı İstanbul'dan kaçmanın yolunu arıyor. Aşırı kalabalık hafta sonları cehennem gibi. Trafiği magandası mültecisi. Sokaktaki başı boş hayvanı ve birde İnsan görünümlü hayvanı boldur... Daha nice sayarım da bu kadarı bile kâfi benim için.

Dengesiz bir nüfus dağılımı var ve İstanbul bu nüfusu kaldıramıyor artık.