Renoxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet dostlar görüyorsunuz klasik cehape zihniyeti hemen karşısındakini küçümsüyor
Biz Almancı milletini hor görüyorlar bunların zihniyeti bu neyse ben cemal gidiyorum