Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüşlerimizi belirtmek hepinize batıyor işte hepiniz atayistsiniz
evet dostlar görüyorsunuz klasik cehape zihniyeti hemen karşısındakini küçümsüyor