Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu kadar saçma konu açmayın gece gece rica ederim çok sinir oluyorum ilkokul öğrencisi bile prizma olduğunu biliyor
Görüşlerimizi belirtmek hepinize batıyor işte hepiniz atayistsiniz