Çok uzun yıllar oynadım. Çok kazandım çok kaybettim. Totalde sanıyorum bugün 1 milyonun üzerinde zarardayımdır. En son uzun bir süre oynamadım. Yine boş kaldığım bir gün aklımı kurcaladı ve 500 TL atayım nolacak diye başladığım etkinlik gün sonunda birikimim olan 100 bin tl yi kaybetmem ile başlayıp 100 bin lik motorumu satıp üzerine 600k borca girmem ile sonuçlandı. Bir sene olacak tekrar oynamıyorum. Boş kalmamaya çalışıyorum sürekli aklımı meşgul ediyorum. Çok oynama isteklerimde hesabımdaki tüm parayı çok çok güvendiğim bir arkadaşıma aktardım (kendisi durumu ve ne yapması gerektiğini biliyordu) sağolsun paraya bir müddet sahip çıktı ne zaman benim isteğim körelmiş gerçekten bırakmışım o zaman parayı bana iade ediyor. Bir şey alınacaksa da kendisi alıyor yine de parayı bana vermiyor bu süreçte. Sanıyorum bırakmadaki en önemli faktör finansal özgürlüğümüzü kısıtlamak. Şuan Allah a bin şükürler olsun aklıma bile gelmiyor. Kendimi tamamen işime verdim. 1 yılda borcumu büyük ölçüde azalttım. 300 bin civarı kaldı. Tabi bu süreçte gezmeye eğlenmeye başladım. Oynamayınca elime ne kadar çok para geçtiğinin farkına vardım.
Fazla uzatmadan benimde nacizhane tavsiyem ;
Finansal durumunu çok güvendiğin birisine teslim et.
Aklını sürekli meşgul et, boş kalma. (burası çokomelli)
Sahip olmak istediğin bir şeye hemen sahip olamayacağının farkına var ve buna göre hareket et.
Ne olursa olsun hesaplarında para bulundurma, nakit taşı.
Spor ve İbadet olmazsa olmaz. İbadet edemiyorsan da en azından yatmadan önce Allah'a bol bol dua et. Derdi de dermanı da veren Allah'tır. Allah'a güven, inan. ( Bu süreçlerden önce çok fazla inancım yoktu. Şuanda ibadetimi tam gerçekleştiremiyorum ama her fırsatta bol bol dua ediyorum.)
Kübra dizisini izleyebilirsin beni etkilemişti.
Konuşmak isteyen yardım isteyen her türlü Kardeşime/Abime her zaman yardımcı olurum.
Allah her daim yanınızda olsun.