Buraya ne tavsiyeler verilirse verilsin, eminim ki dinlemeyecektir... Umarım bırakır... Buradan tecrübe kazanmış olarak düşünüp, kaybettiği parayı da yolda giderken düşürmüş gibi... düşünsün. Kumarda kaybetmiş olarak düşünürse geri kazanma hırsı doğacaktır...
Dışarıda, iş hayatına yeni yeni atılmış gençleri görüyorum. Elinde telefon kumar oynuyorlar. Her gün şu kadar bu kadar kazandım diyenler oluyor ve en sonunda hüsranla bitecek bundan eminim.. Bizde o yollardan geçtik, sonuç kaybettik....
Onlarda kaybedecek ama kime ne anlatabilirim ki illa tecrübe edinmesi gerekiyor gibi.