ataliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünya'ya bir şey olmadı diyorsun? Olacak. Bu kaçınılmaz bir gerçek. Bu sebeple okyanusları değil de uzayda yaşam oluşturulabilecek gezegenleri keşfetmeyi tercih ediyorlar. Hepsi bu kadar farklı bir sebep aramaya gerek yok.
olacağını nerden biliyorsunuz kahinmisiniz 😂😂 hocam film izlemeyi bırakın bence bu saydıklarınız bilimsel olarak kanıtı yok maalesef benim söylediklerimi bile kanıtlayamadınız