Yüzde bilmem kaç garantiyi bir istatistiğe dayanarak beyan ediyorsa; 100 kişiye bu hizmeti verdim 95 kişi onay aldı diyebilir. Ama eğer kafasına göre %95 garanti diyorsa bu sadece algı çalışmasıdır.

Kullanıcının uyanık olması %95 garanti nedir kardeşim demesi gerekiyor.

Birşeyin ya garantisi vardır yada yoktur. Bu mantıkla %1 ile %99 aynı eşitlikte oluyor, öyle saçma garanti sistemi olmaz.