Dünya'ya bir şey olmadı diyorsun? Olacak. Bu kaçınılmaz bir gerçek. Bu sebeple okyanusları değil de uzayda yaşam oluşturulabilecek gezegenleri keşfetmeyi tercih ediyorlar. Hepsi bu kadar farklı bir sebep aramaya gerek yok.
okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam uzay araştırmaların hangi ülkelerin yaptığının farkındayım ama öne sürdüğünüz çoğu kaynak nasa yani abd bir birey olarak abd tarafından verilen bilgiler benim görüşümde %90 yalan düşünsenize sen uzaya çıkmak için milyonlarca para harca ama okyanusları keşfetmek için harcama yıllardır uzayda yapılan araştırmalar sonuçsuz hayat yok neden ısrarcılar tr den bir kişi gitti 55 m $ yanlış değilsem 4 ülke gönderdi vr yıllardır giden baya kişi uzay araçları vs bu paralar ile okyanuslar çok rahat keşfedilirdi okyanusun en derin çukuru bulmuş kim bulmuş abd yine bana komik geliyor sadece