PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam. Şiirsel olarak belki yolun yarısını geçtik de, reelde biraz daha kalalım yahu beyazı görmeden önce.
Haklısınız hocam daha yaşayacak çok şey var