Ahmetoztrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon bagımlısıyım diyebilirim Geçen seneye kadar ıPhone kullanıyordum geçen senenin başında redmi note 12 Pro ya geçtim harika (:
12 proyu hiç düşünmüyorum zaten hocam ama ilk defa 12 pro öveni görsüm internette gerçekten de.