Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mümkün olduğunca Samsung veya OPPO alın derim. Redmi kullanıyorum ısınamadım bir türlü
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal redmi note 12 de NFC yok. Öz fikrimi sorarsanız leş gibi telefon ablama aldık bende redmi not 11 pro var o bile daha iyi. Eğer bu bütçelerle arıyorsanız yurt dışından gelme Xiaomi mı serisine bakmanız. Mi 10 bile daha güçlü bu telefonlardan.
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomi note serisini tavsiye etmem o fiyata mesela mi 13 lite alsan daha iyi olur
Teşekkürler arkadaşar note 10 pro çok iyi aslında ama 5g yok. Olur da 2-3 seneye Türkiye'ye 5g gelirse de kullanırım diye önemli, 5 yılda bir telefon değiştiriyorum ben genelde.

Önerileriniz doğrultusunda A34 almaya karar verdim.