Mümkün olduğunca Samsung veya OPPO alın derim. Redmi kullanıyorum ısınamadım bir türlü
Normal redmi note 12 de NFC yok. Öz fikrimi sorarsanız leş gibi telefon ablama aldık bende redmi not 11 pro var o bile daha iyi. Eğer bu bütçelerle arıyorsanız yurt dışından gelme Xiaomi mı serisine bakmanız. Mi 10 bile daha güçlü bu telefonlardan.
Xiaomi note serisini tavsiye etmem o fiyata mesela mi 13 lite alsan daha iyi olur
Teşekkürler arkadaşar note 10 pro çok iyi aslında ama 5g yok. Olur da 2-3 seneye Türkiye'ye 5g gelirse de kullanırım diye önemli, 5 yılda bir telefon değiştiriyorum ben genelde.
Önerileriniz doğrultusunda A34 almaya karar verdim.