Kesinlikle Samsung. Yazılım konusunda daha stabil.
Redmi asla ama asla alınmaz. Dosyalarım 'a veya ayarlar'a girdiğinde reklam izlemek istiyorsan redmi al. Arayüzünde reklam var yani bildiğin reklam izletiyor sana.