Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam takipsizlik kararına itiraz edebilirsin. Gelen kararın en altında da yazar bu hakkınızın olduğu. Parayı iade edince kurtulma mevzusu r10'da da geçerliymiş. Onu da ayrıca sevmiyorum.
Maalesef öyle, kişi bunu huy edinmiş, bir şeyler satıyor forumda ücreti alıyor mali göndermiyor, sonra şikayet açılıyor. Bir süre sonra mal yok ücreti iade ediyorum diyor belki o arada takla atıyor ya da iddaa oynuyor bilmiyorum, parayı kullanıp geri veriyor. Forumda maalesef sadece şikayet kayıtları kalıyor. Onlar da silinse melek..