Hocam takipsizlik kararına itiraz edebilirsin. Gelen kararın en altında da yazar bu hakkınızın olduğu. Parayı iade edince kurtulma mevzusu r10'da da geçerliymiş. Onu da ayrıca sevmiyorum.