Dostum temmuz da 6 polis tarafından haklı olmama rağmen darp edildim. Kamera kayıtları ve herşey ortada. Ve hala açılan takip edilen hiç birşey yok

bu ülkede adalet sadece bir kadın adıdır.
Bırakın 6 polisi benden kimlik ehliyet zart zurt isteyen polisler bile çok nazik ve kibar davranıyor. Sen ne yaptın da 6 polis tarafından darp edildin dostum.
bundan 10 sene öncesini konuşuyor olsaydık haklıydın diyebilirim ancak gene haklı olabilirsin. Fakat olayı merak ediyorum , kimlik vermem diyerek erkeklik mi yaptın ?