Hocam kusura bakmayın ama bu yaşanılan durumdan dolayı adalet öldü diyemezsiniz. Adalet er geç tecelli eder. Siz yöntemleri tam bilmediğiniz için böyle olmuş. Profesyonel bir destek alırsanız adaletin yerini bulduğunu göreceksiniz.
Geçmiş olsun hocam. Umarım bu işin devamını getirir ve size bu süreci yaşatan kişinin içinden geçersiniz.
Benzer bir durum yaşadım ve dolandırıcımın içinden geçtim ben. Darısı sizin başınıza.