UgurBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım aramızda ki tek fark benim tahliye taahütnamesi imzalamış olmam
Anlattıklarınızın %90 aynısını yaşadım hocam gerçekten beni de bağlayan tahliye taahütnamesi . Yokmu bunun bir çözümü eyy r10