Yusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hediye alacak sevgilim yok 1000 lira ceptee

niye üzülüyon aşko bana al hediye
üzülmemin sebebi de o ya zaten tek olsa neyse birden fazla olunca masraf çok