organikurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%25 zam oranını girerken yapmayız diye karşılıklı beyanlaşmıştık fakat en kötü senaryoda bunu yapıp gönderebilirim diye düşünüyorum.

böyle bir beyan olması sonucu değiştirmez kira sözleşmemde TÜFE oranı yazıyordu ve 3 gün önce ev sahibi %65 olan TÜFE oranı zam istedi arayıp kibarca rakamın yüksek olduğunu %35 olarak yaparsak beni zorlamayacağını yoksa ödeyecek durumum olmadığını söyledim

Bana Türkiye'de enflasyon %200 ben %65 istiyorum hemde sözleşmede yazıyor ödemezsen çık dedi

daha sonra AVUKATIMI aradım ve sözleşmede TÜFE yazdığını ama ben bu rakamı ödeyemeyeceğimi ne yapmam gerektiğini söyledi

AVUKATIM '' SÖZLEŞMEDE TÜFE VS YAZMASI SORUN DEĞİL RESMİ OLARAK %25 İ GEÇEMEZ KİRA + %25 GÖNDER BEĞENMEZ İSE SANA DAVA AÇSIN HEM KAZANAMAZ HEMDE DAVA 3 3 YIL SÜRER '' dedi.

Ev sahibi arayıp bana tutarı geri iade edeceğini ve çıkmamı istedi bende avukatımın numarasını verdim ve adam bir daha geri aramadı

Sorun bu şekilde çözüldü.
Sanırım aramızda ki tek fark benim tahliye taahütnamesi imzalamış olmam