Bunu kullanabilirsin hocam fakat bundan sonrasında ev sahibiyle aran hiç iyi olmayacaktır. Benim kendi görüşüm eğer bin iki bin lira farkı karşılabilecek durumda isen bu duruma düşmemek. Seneye aradaki farkınınız çok yüksek olursa kullanmak çok daha iyi olabilir bu yine de sizin kararınız
Kendisi ile zaten pek muhattap olmuyorum. Kendileri 2 ortaklar danaya girer gibi ev almışlar

Ama %73'lük zam oranı çok fazla. Sözleşmede yazan Üfe+Tüfe/2 oranında zam yapabileceğimi belirticem oda 16.500 TL'ye tekabül ediyor.