Evliydim hocam normalde merter taraflarında oturuyordum. Depremden dolayı evi yıkacaklardı çıkmak zorunda kaldık
Bunu kullanabilirsin hocam fakat bundan sonrasında ev sahibiyle aran hiç iyi olmayacaktır. Benim kendi görüşüm eğer bin iki bin lira farkı karşılabilecek durumda isen bu duruma düşmemek. Seneye aradaki farkınınız çok yüksek olursa kullanmak çok daha iyi olabilir bu yine de sizin kararınız