DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam eth için zincirin güvenliğine destek olma vs gibi durumlardan eth sahibi kişileri stake yapmaya teşvik etme amacıyla demiş; ama sanırım USDT de durum farklı. Borç veriyorsunuz birilerine
Ben yine USDT için de transferleri validate etmek için var diye biliyorum hocam ama USDT için daha spesifik bir araştırma yapayım merak ettim doğrusu. USDT için stake ederek arzı azaltmak gibi bir amaç olduğunu düşünmüyorum zaten stabil bir coin. Ayrıca hocam şunu belirteyim USDT staking'i, borsaların sahtekarlık numaralarından biri olarak görüyorum. Zaten maksimum 500-1000 USDT falan stake ettiriyorlar, birkaç dolar stake etmek için borsaya kayıt olan her kullanıcı borsanın işine geliyor bu durumda.