Gerçekten şuna takıldığına inanamıyorum dostum, bankalar ne diyor? Faiz değil, kar payı. Kripto borsaları ne diyor? Faiz değil stake geliri. Onca zamandır kıyısından köşesinden kripto ile ilgileniyorsun ve bunca zamandır spot hesapta öylece bomboş mu yatırdın coinleri? Sigmund Freud'un çok güzel bir sözü var tam buraya giderdi ama gerek yok, nasıl olsa beni umursamayacaksın