Hocam malesef toplum olarak ses çıkaramıyor kimse dediğiniz gibi. Çıkan sesler de bastırılıyor çözüme ulaşmıyor. Ama bunu çözebilecek güce sahip tek kurum hükümet. Modern ülkeler çok öncesinde bu tarz olayları aşmış durumda. Biz hala depremde evimiz yıkılacak mı korkusuyla yaşıyoruz. Geçmiş olsun. Ölenlere rahmet ailelerine sabırlar diliyorum.
Ülke olarak malesef ses çıkardığımızda iş korkusu en önemli etken. Ben 30 yaşında bir birey olarak kendi hayatımı geçtim, doğacak çocuğumu düşünüyorum. Onun geleceği için günde 16 saat çalışıyorum. 2 iş yapıyor ve bu işten arta kalan zamanlarda sesimi duyurmaya çalışıyurm. Arkadaşlar TÜrkiye dünyanın en zengin ülkesi. Kabul edin ya da etmeyin. Bir kez olsun 1 dakikanızı bu yazıya ayırın ve düşünün. A partisi B partisi C partisi hangi parti olursa olsun, siyaset aklımzın almayacağı kadar karmaşık ve yapmacık.