Hocam ben madeni savunan bri değilim. ben size diyorum ki CEzayirlioğlu 5 yıldır sesini duyurmaya çalışıyor. o zaman hanginiz sesinizi çıkardınız_* 5 yıl önce milyonlarca Türk halkı yok muydu subjektif değilsiniz kusura bakmayın. söylemleriniz maalesef gerçekçi değil. 2 ay sonra unutulacak sözler söylemeyin. bu acıyı bu olayı yaşayan bilir.
Hocam malesef toplum olarak ses çıkaramıyor kimse dediğiniz gibi. Çıkan sesler de bastırılıyor çözüme ulaşmıyor. Ama bunu çözebilecek güce sahip tek kurum hükümet. Modern ülkeler çok öncesinde bu tarz olayları aşmış durumda. Biz hala depremde evimiz yıkılacak mı korkusuyla yaşıyoruz. Geçmiş olsun. Ölenlere rahmet ailelerine sabırlar diliyorum.