BarisTascioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çözümünüz gerçekten buysa lütfen yaşadığım yer hakkında yorum yapmayı bırakın. Sizin acımızla hüzünlendiğinizi görmediğim o kadar açıkki. lütfen bu tarz yorum yapmayın. Varsa duanızı edin yok ise uzaktan böyle boş işler yazmamanızı rica ediyorum
Ben acınızla hüzünlenince, teselli edici cümleler yazdıkça sorun çözülecek mi hocam. Benim ilçem komple inşaat işçisidir, can nedir, tehlike nedir işsizlik nedir ben bilirim. Bu tarz felaketler hüzünlenelim elbette ama 5000 insan niye zehirin içinde çalışmak zorunda bununda hesabını soralım. O zehir kaç insanı zehirleyecek. İŞin daha uluslar arası boyutu var körfez ülkeleri dava açınca cezayı şirket mi ödücek yine orada canını yitiren zehirlenen insanın cebinden çıkacak. Bana kızmayın buyrun şirketin sahibi belli.