eğer belediyenizin kedi besleme hizmeti varsa sokakta mama veriyorsa,belediyeye başvurunuz.isterseniz ekipleriniz gelsin evimi ziyaret etsin deyin.yardımcı olabilirler.biizm apartmanın kapıcısı çuval ile alıyordu belediyeden mamayı