İşte ben de burada takıldım zaten hocam. Benim pcyi satıp 2. el 3-5 pil devirli m2 macbook alabiliyorum. O yüzden diyorum aslında geçmeli miyim diye kendi kendime. 25kya bu pcyi satıp kafa kafaya o laptopu alabiliyorsam bence geçmeliyim diye düşündüğümden konuyu açtım. Tabii sizlerin de değerli fikirlerini almak için.
Ben geçmezdim hocam geçsem dahi çok daha iyi bir laptop alırım macbook yerine hem taşınır, hem oyun, hem render, sağlıcakla kalın hayırlı geceler