Ben bunu kullanmaya çalıştım. Telefonu açtığım ana ekrana koyduğum halde Unutuyorum


baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle not alıyorum ama aşırı üşendirici, Ocak ayının 14’üne kadar not alabilmişim gerisini üşenmişim. Bu ay 0 not almışım, bir kaç güne alıcam hepsini.