Konu
İş takibi ve Not alma.
13-02-2024, 23:23:00
#6
ByMaDaK
Ben bunu kullanmaya çalıştım. Telefonu açtığım ana ekrana koyduğum halde
Unutuyorum
baalcim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şöyle not alıyorum ama aşırı üşendirici, Ocak ayının 14üne kadar not alabilmişim gerisini üşenmişim. Bu ay 0 not almışım, bir kaç güne alıcam hepsini.