Konu
Bir çare var mı?
13-02-2024, 22:40:04
#20
escapist
burakbabursah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dostum 10 yaşını çoktan geçtiysen kafanı bilgisayardan kaldır ve konuşmayı öğren. 2 kelimeyi yan yana koyamayıp boş konu açıyorsun.
Çok uzatıyorsun uzatma konuşup konuşmamam sana kalmadı o yüzden engelle geç ya da sen yorulma