burakbabursah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum 10 yaşını çoktan geçtiysen kafanı bilgisayardan kaldır ve konuşmayı öğren. 2 kelimeyi yan yana koyamayıp boş konu açıyorsun.
Çok uzatıyorsun uzatma konuşup konuşmamam sana kalmadı o yüzden engelle geç ya da sen yorulma