Hocam ben de seçimimi Astra'dan yana kullanırdım. Bu kadar üst düzey bir seçim değildi ama yakın dönemde benzer bir seçim yaptım ben de.
2010 Clio Symbol alabileceğim paraya 2004 Mondeo aldım
Benim için konfor, donanım, sürüş keyfi önemli derseniz Astra.
Ancak az yaksın, kolay satılsın, parça kalitesi çok da önemli değil derseniz Egea