Bence egea ben Fiat gruplarını seviyorum yedek parça açısından Fiat yine on plana çıkıyor bende yedek parçaciyim Opel parçasıda var fakat Fiat kadar ağırlık vermiyorum bütün karışık işletmelerde öyle yedek parça lazım olursa satış yapıyorum bütün araba gruplarinda yardımcı olurum ilgili konum

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...o-hizmeti.html